Obserwatorzy

czwartek, 16 grudnia 2010

Zima, zima, zima...

Sroga zima za naszymi oknami, więc nic dziwnego, że zawitała ona również do mojej szydełkowej pracowni. Powstały tu bałwanki.
Przedstawiam wszystkim Chłodka i Mrozka.


Bałwanki - breloczki są idealne jako przywieszki do telefonów komórkowych, jak również do kluczy.



Oprócz tego pragnę się pochwalić wymiankowym candy u AgnieszkiMD. Oto co znalazłam w paczuszce od Agnieszki.

 Powiem Wam, że książka jest naprawdę świetna i znalazłam w niej wiele ciekawych porad, z których z pewnością skorzystam. Zawieszka aniołkowa jest także śliczna. Wisi sobie w moim pokoju i zachwyca.
Poniżej widać prezenciki, które powędrowały ode mnie do Agnieszki.
Dziękuję serdecznie wszystkim komentującym. Jestem Wam szczerze wdzięczna za opinie.

4 komentarze:

  1. Bałwanki są rozkoszne :).

    Hmm Aniu czyżbym nie włożyła zakładki do książki :(. Ale w domu jej nie mam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Baławanki przesłodkie!Urocze!Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanki super.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...