Obserwatorzy

wtorek, 14 grudnia 2010

Wróciłam!!!

Wypuścili mnie wreszcie z tego okropnego szpitala. Brrrr! Nienawidzę szpitali. 
Nie ukrywam jednak, że przyniosło mi to kilka korzyści, m.in. moja praca magisterska posunęła się do przodu. 
Nie zrobiłam niestety nic przez ten czas - postanowiłam oddać się pracy i ...nudzie. 
Dlatego dziś chwalę się zakupami u Kasi. Zamarzył mi się chustecznik, a przy okazji zaopatrzyłam mój telefon w kubraczek na zimę ;-) 
 Tutaj szczegółowy widok na chustecznik...
 ...i pokrowczyk 

Kasiu, dziękuję Ci bardzo. Materiał jest prześliczny i mięciutki. Jestem straszliwie zadowolona 
Dzięki!!! 

Po powrocie zdążyłam zrobić jeszczxe dwie pary kolców. Jedne z masy perłowej, a drugie szydełkowce.  


 Strasznie się cieszę, że wróciłam!
Aż mi się chce jakieś Candy z tej okazji zorganizować...  

8 komentarzy:

  1. też się cieszymy strasznie, że wróciłaś! :)
    a pokrowczyk śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no.....dobrze że jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,że już jesteś i z nowym zapałem do pracy! Buziaczki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nienawidzę szpitali i wszechobecnej rozpaćkanej marchewki w każdym daniu! Fajnie, że już jesteś :)))
    Miło mi, że etui Ci się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że jesteś ;-)
    Życzę dużo zdrówka !!!
    A kolczyki tradycyjnie piękne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie jesteście takie kochane!!!!
    Dziękuję Wam serdecznie za tak miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze,że jesteś - cała i zdrowa - mam nadzieję:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia, zdrowia! Kto to słyszał żeby tuż przed Świętami plątać się po szpitalach;) Piękne prezenty sobie zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...