Obserwatorzy

piątek, 4 lutego 2011

Ale ze mnie chwalipięta

Będę się dziś chwalić, ale zanim do tego dojdzie trochę ogłoszeń parafialnych.

Ze względu na moją gafę podczas rozdzielania par do Wymianki Zimowej oraz ze względu na prośby kilku osób, przedłużam termin rozliczenia Wymianki do 10 lutego. 

Bardzo proszę, by do tego czasu dotarły do mnie wszystkie zdjęcia wymiankowych prezentów. 
Muszę przyznać, że  przechodzicie samych siebie - Wasze prezenty (te sfotografowane do tej pory) są niesamowite! 

A teraz będę się chwalić. 
Pewnego pieknego dnia przeglądałam blogi i trawiłam do królestwa Kasi . Zobaczyłam tam wiele cudowności, a w szczególności portfelik. Portfele i torebki to moje uzależnienie :-) 
Zaproponowałam Kasi wymiankę. Oto co od niej dostałam: 


Cudowny portfelik...  



... i pokrowczyk na dokumenty 

 



 Gdy otworzyłam paczkę mało nie umarłam z zachwytu. Te przedmioty zrobione są z taką precyzją, każdy szczególik jest dopracowany. Cudo!
 Dziękuję Ci kasiu bardzo serdecznie!!!

Ode mnie do Kasi pofrunęły dwa sznury koralików. Oto one:  



 W ostatnim czasie wzięłam też udział w Wymiance Walentynkowej na forum Babskie Hobby. Przyszła do mnie cudowna Walentynka od Beaśki   


  
Natomiast ja posłałam w świat misiaka szydłowego, którego niedawno prezentowałam Wam TU.

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie. Dzięki za to, że do mnie zaglądacie.tatnio nie bywam u Was często, ponieważ jutro mam dwa masakryczne egzaminy. Jak tylko sie z nimi uporam nadrobie zaległosci.   

7 komentarzy:

  1. Zapraszam Cię do zabawy: http://cartolina-style.blogspot.com/2011/02/16184.html jeśli znajdziesz oczywiście czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki - przyda się hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłyście sobie cudną wymiankę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a jest się czym chwalić, super wymianki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra upominki sobie przygotowałyście.
    Powodzenia na egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dzisiaj widziałam korale na żywo :) Bardzo mi się podobają - oczywiście w rzeczywistości wyglądają duuużo lepiej niż na zdjęciach.
    Również bardzo Ci dziękuję za wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...