Obserwatorzy

środa, 2 lutego 2011

Wyróżnienie kolejne!!!

Bardzo serdecznie dziękuję Ecilii i  Kasi które obdarowała mnie wyróżnieniem.
Dzięki!!! Dzięki!!! Dzięki!!!


Poniżej przedstawiam dobrze wszystkim znane zasady przyznawania wyróżnień: 
  1. Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
  2. Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
  3. Umieścić na swym blogu odznaczenie.
  4. Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
  5. Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.
Oto osóbki, którym przekazuję nagrodę (ciężki był to wybór, uwielbiam tak wiele blogów!) 
Jeszcze raz bardzo serdecznie Wam dziękuję za wyróżnienie! 

    6 komentarzy:

    1. Aniu ! Bardzo dziękuje Ci za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło ,ze wybrałaś własnie mnie :) Buziaki

      OdpowiedzUsuń
    2. dzięki, dzięki, rozpieszczasz mnie ;-)

      OdpowiedzUsuń
    3. Dzięki za wyróżnienie!!!!!

      OdpowiedzUsuń
    4. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie:))))))))))))

      OdpowiedzUsuń
    5. Dzięki za wyróżnienie. To moje pierwsze - więc się cieszę bardzo, bardzo:) Dziękuję trochę z opóźnieniem, ale dopiero dziś wróciłam do domu i dorwałam się do komputera. jeszcze raz dziękuję.

      OdpowiedzUsuń
    6. Spóźnione dziękuję za wyróżnienie :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...