Obserwatorzy

czwartek, 17 lutego 2011

Wymianka walentynkowa i króliczek

Na początku przedstawiam Wam Różowego króliczka w kolorze iście walentynkowym. Jest różowiutki i ma wstążeczkę pod szyjką. Oto on:



Tak to bywa, że czasami człowieka nachodzi na szydełkowanie takich różowiutkich maskotek.

W dalszej kolejności pragnę pochwalić się prezentem, jaki dostałam z okazji Wymianki Walentynkowej organizowanej i Ecili.
W ramach tejże wymianki dostałam śliczniutkiego białego misia, serduszkową zawieszkę do telefonu komórkowego i karteczkę.

 Autorką mojego prezenciku był Magdzik. 
Ode mnie natomiast do Emilii pofrunął taki zestawik:

  Mam nadzieję, że odbiorczyni spodoba sie paczuszka.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Ale przesłodki króliczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. króliczek jest świetny!!! więcej takich na Wielkanoc! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek słodki!!Cieplutko Cię Aniu pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny króliś!

    A kiedy to podsumowanko wymianki? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny wyszedł Ci ten króliczek! Na Wielkanoc w innych kolorkach i do koszyczka można schować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...