Obserwatorzy

niedziela, 26 czerwca 2011

Szydełkowa Panda i kolejny uchwycony licznik

Na początek serdecznie dziękuję za miłe słowa. które piszecie w komentarzach pod moimi postami. Aż mi  się serducho radością napełnia i chce mi się żyć. Dzięęęęęęęęęękiiii!!!!!!!!!!!!!!! 

A teraz chwalę się misiem panda, którego uszydłowałam niedawno. Panda rusza nóżkami i rączkami. Oto ona:

A teraz zbliżenie na mordkę


 Ostatnio znów mi się poszczęściło o udało mi się uchwycić licznik u Ewy.

 Ewa obdarowała mnie niesłychana ilością prezentów: dwie pary super kolczyków i mnóstwo przydasi.


 Bardzo serdecznie dziękuję!!!!
Na koniec chcę Wam jeszcze pokazać coś, co udało mi się uchwycić  z okna mojej łazienki pewnego burzowego wieczora.
 Dziękuję jeszcze raz wszystkim za to że do mnie zaglądają.
Pozdrawiam serdecznie.
 

6 komentarzy:

  1. Pandzia jest słodziutka:) Przy misiakach i innych szydełkowych stworach "słodziutki" to świetny wyraz. Zwłaszcza, że takie, z reguły jest pierwsze skojarzenie:) Gratuluję złapania licznika i co za tym idzie prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pandeczka urocza :)szczesciara z Ciebie z tym lapaniem licznika :), pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnego pandę zrobiłaś i nawet łapkami rusza. Gratuluje wygranej. Piękna tęcza

    OdpowiedzUsuń
  4. Panda pierwsza klasa! I tęczowe zdjęcie rewelacyjne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu,bardzo Ci dziekuje za komentarz. Jesli naprawde chcesz na taka( tzn nie identyczna ale podobna;)) bransoletke sie wymienic,to przypomnij sie po wakacjach:) Z przyjemnoscia sie z Toba wymienie ale teraz naprawde wszystkie blogowe sprawy odkladam na wrzesien:) Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...