Obserwatorzy

wtorek, 21 czerwca 2011

Wymianko-Candy - pary

Przyszedł wreszcie czas na  ogłoszenie kto komu robi prezent w Wymianko-Candy.



 Do zabawy zgłosiło się 25 pań. co daje nam (razem ze mną) 13 par.
Oto one:
  1. Curiously i Niesława
  2. NIkiTKA i Dudqa
  3. Modrak i Ania Jura (czyli ja) 
  4. Kachazet i Dzieła Madame  
  5. Ula i Ania S
  6. Kasica53 i Terra
  7. Lucyna i MieszAnka
  8. Ovillo i Kajjka 
  9. Princess i Princessa Dorota
  10. Montagna i AniaDebska 
  11. Ineska i Sobiewska
  12. Mamuchap i Piwi
  13. Viol i Ela17
Każda z Was dostanie za chwile maila z adresem do swojej "pary".
 Przypominam, iż:
  •  prezent należy wysłać do końca miesiąca
  • każda autorka przesyła do mnie zdjęcie wysłanego prezentu. 
  • prezentami chwalimy się na blogach 1 lipca
Życzę udanej zabawy!!!

A teraz zwyciężczyni Candy.
Do losowania użyłam oczywiście Random.org. Najpierw wylosowałam numer pary od 1 do 13 a następnie numer osoby od 1 do 2.
 Zwycięska para ma numer 5.
Natomiast zwycięska osoba ma numer 1. Spoglądam na powyższą listę i patrzę...
Prezent powędruje do Uli!!!!!!!
Gratuluję serdecznie.  

8 komentarzy:

  1. Ale super!!!:):):) cieszę się że została mi przydzielona Ela;D;D

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie nie ma :/ jaka szkoda. Gratuluje pozostałym

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak jestem, mała pomyłka w nazwie heh :) Lece szykować niespodzianke

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurka!
    Bardzo się cieszę, że samą organizatorę mam w parze :)))!
    To ja się zabieram do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już rozmyślam co ty przygotować:)
    zapraszam na candy po przydasie do tworzenia prac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za Piwi, juz wiem co wykonam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super para :) biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie możliwe...nie wierzę...to się nie dzieje naprawdę (???)Tak rzadko udaje mi się coś wygrać, a właściwie prawie nigdy, że trudno mi w to uwierzyć.Niech mnie ktoś uszczypnie!!!
    Cieszę się bardzo z wygranej oraz z powodu wymianki.Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...