Obserwatorzy

czwartek, 9 czerwca 2011

Wyzwanie u Modrak i KONKURS

Na początku wrzucam skromniutkie i prościutkie kolczyki w kolorach żółtym, czarnym i białym.
Kolczyki te zgłaszam do wyzwania nr 3 "Trzy kolory" u Modrak Cafe.

A teraz druga rzecz.
Otóż  powoli będę startować z załatwianiem formalności związanych z otworzeniem własnego kolczykowego sklepiku. Nie mam kompletnie pojęcia co wpisać w pole nazwa.
Tak więc ogłaszam oficjalny konkurs na nazwę dla mojego sklepiku. 

Kilka osób pozostawiło swoje propozycje pod TYM postem i one też zaliczają się do konkursu.  Nagrodą będzie oczywiście coś zrobione przeze mnie - dokładne szczegóły ustalę ze zwycięzcą.
Na zgłoszenia czekam 10 dni do 19.06.
Jeżeli chcecie, możecie zamieścić informacje u siebie na blogu banerek.


 Zapraszam do zabawy. Życzę udanych pomysłów :-)

16 komentarzy:

  1. no to jestem pierwsza moja propozycja to KOLCZYKOWE PASJE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania z Krainy Szydełka, albo Kraina Szydełka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania z Krainy Szydełka mi się podoba, ale nie będą to tylko kolczyki szydełkowe również "normalne".

    OdpowiedzUsuń
  4. moj pomysly to 1. KOLCZYKARNIA mozna dodac kogo np Ani, u Ani, by Ania. 2. Kolczykowe fasynacje Ani :)
    na razie tyle
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla oka, coś dla ucha ;-)
    Tylko nie wiem, czy nie za długie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję nazwę "Kolczykowe rozmaitości".

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, dziękuję za zgłoszenie. Fajne kolczyki. Twoja szydełkowa biżuteria jest w ogóle świetna.

    A jeśli chodzi o nazwę, to może "Na uszko!" lub "...na ucho!"

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się zdecydowanie ta Kolczykarnia podoba, fajne! Dlatego nic nie wymyślę lepszego :) Ale może coś bardziej ogólnego, bo przecież nie tylko kolczyki tworzysz - breloczki, zawieszki, korale też masz cudne, więc może Robótkownia Ani ?

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze taki mam pomysł na nazwę - "Kraj ozdób" lub "Raj ozdób".
    A może "Magiczne kolczyki"?

    ps. Zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo KolczykAnia, albo Kolczykowe Improwizacje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za realizację planów! Co do nazwy... coś mi się obiło, że mieszkasz w Koszalinie, a że to nad morzem... i perspektywicznie myśląc na kolczykach raczej nie skończysz, to może "Biżuteryjna Przystań"?

    OdpowiedzUsuń
  12. może.. "mANIA kolczykowania"? ;)

    już teraz: powodzenia z rozkręcaniem biznesu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Galeria Kolczyka

    Kolczykowe Inspiracje

    Magia biżuterii

    Kolczykowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  14. kolczyków 1000 i jeden
    worek z kolczykami Ani
    kolczyki u Ani
    konKata
    http://www.konkata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świat kolczyka
    kolczykowy świat
    magia kolczyków/ magia kolczyka
    magiczne kolczyki

    to moje propozycje:)

    zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę sukcesów ze sklepikiem

    a moje pomysły to

    Manufaktura A&K (od Ania i Kolczyki)

    od A do K

    KolczykowoMi

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...