Obserwatorzy

sobota, 21 stycznia 2012

Dziś będzie pstrokato

Wspominałam Wam już o kupionej na Allegro wełnie. W zakupionym zestawie przeważała zdecydowanie wełna różnokolorowa. Z jednego z motków postanowiłam wydziergać misia.
Pragnę przedstawić Pstrokatka.
Nawet nie wiedziałam, że taki sympatyczny mi wyjdzie. Trochę dziwny - taki w ciapki :)



I teraz zbliżenie na buźkę:


PYTANIE DO MIESZKAŃCÓW OKOLIC SŁUPSKA I KOSZALINA!!!

Wczoraj umówiłam się na pyszna herbatkę z Agnieszką. Gadałyśmy sobie o różnistych różnościach i doszłyśmy do wniosku, że mogłybyśmy zorganizować w Słupsku spotkanie robótkowe. Spotkałybyśmy się na kilka godzin w jakimś klubie, posiedziały, pogadały przy kawce i słodkościach i porobórkowały wspólnie, wymieniły się opiniami, doświadczeniami itp. Możliwa byłaby też jakaś loteria fantowa. Z Koszalina jest bardzo dobre połączenie do Słupska praktycznie co półtorej godziny (jeżdżę codziennie, to wiem). Z Trójmiasta jedzie się co prawda ponad dwie godziny, ale połączenie jest dobre SKM-ką i tanie. Więc serdecznie zapraszam. 
Jeżeli są osoby, które byłyby zainteresowane taką imprezą to prosze o komentarz i maila. 
Zamieszczona powyżej informacja jest na razie wstępna i ma na celu zbadanie Waszego zainteresowania takim spotkaniem. Wyrażenie swojej opinii nie jest jeszcze zobowiązujące. 

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i życzę udanego weekendu (a raczej tego co z niego zostało :-) 

9 komentarzy:

  1. Zabawny ten misiaczek:) Ja bym była chętna na takie spotkanie gdybym mieszkała blisko. Ale mam nadzieję, że takie spotkanie uda Ci się zorganizować. To naprawdę fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny Misiaczek :)

    Podziwiam wszystkich Którzy takie maleństwa robią. Są takie słodkie.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Aż mi szkoda, że mieszkam tak daleko, czyli ok. 500km :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu a nie chcesz takiego spotkania na dolnym slasku?? wałbrzych wrocław :D byłabym chetna :D
    misiak uroczy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja tez z dolnego slaska wiec troche daleko Aniu do Ciebie,ale misio słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pstrokatek jest super :-)
    Taki słodziaczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. misiu boski!! co do spotkania jestem za !!:D az dostałam rumieńców bo ja ze słupska:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój pstrokaty kolega to wypisz wymaluj poczciwy miś Fazi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...