Obserwatorzy

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Kolczyki kocie

Bardzo Wam serdecznie dziękuję za życzenia i kciuki. Od razu lej mi się robi na serduchu i łatwiej mi wszystko wchodzi. Przede mną jeszcze dwa egzaminy i jedno zaliczenie. Ale to dopiero w przyszłym tygodniu.
Dziś chciałabym pokazać Wam dwie pary kocich kolczyków. Pierwsze są z motywem czarnego kota. Mają 4cm średnicy.


Natomiast drugie są z motywem kota domowego. Kolczyki maja średnicę 5cm i różnią się motywem z każdej strony.



W dalszej kolejności chciałabym się Wam pochwalić prezentem otrzymanym od Amalii. Obdarowała mnie ona mnóstwem włóczki!


Bardzo serdecznie dziękuję!!!

Następnie pochwalę się, że moje dzieła można od dziś kupić w Handmade - sklepiku, którego założycielką jest Ambrozja. Zapraszam serdecznie!


Na zakończenie chciałabym pochwalić się kolejnym wyróżnieniem, które dostałam od Magi.
Nagrodę przekazuję moim najwierniejszym odwiedzającym i każdy, kto obserwuje mojego bloga i pozostawi komentarz pod tym postem może się tą nagrodą poczęstować.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających serdecznie i życzę wspaniałości w nadchodzącym tygodniu :-)

13 komentarzy:

  1. Mrrr pierwsze kolczyki są świetne :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia, pozazdrościć paczuszki z wełenką a kolczyki super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty rządzą:))) Świetny prezent dostałaś:) Kciuki za egzaminy trzymam nadal. Niech się szybko kończą żebyś mogła wykorzystać te włóczki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia! A kolczyki są fajowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! W pełni zasłużone:) a kolczyki jak zwykle śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te czarne kiciusie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też te pierwsze kociaki urzekły. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolczyki!!! no i podarunek włóczkowy boski!! :D teraz tylko zabrać sie do działania :D gtaruluje nagrody jak najbardziej zasłużona;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki rewelacyjne zwłaszcza te na pierwszej fotce , włóczkowy prezent do pozazdroszczenia a wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te kocie kolczyki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mrrrr... kociska :D cudo!
    na tych drugich kolczykach jest Brytyjczyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...