Obserwatorzy

czwartek, 15 marca 2012

Biżutkowe TDZ odsłona II

Witam serdecznie. Mamy dziś dzień 15.marca, więc przyszedł czas na pochwalenie się wytworami, które powstały w ramach zabawy Biżutkowe Towarzystwo Dobrej Zabawy. Przypomnę, że organizatorka i pomysłodawczynią zabawy jest Modrak, a oprócz mnie i organizatorki biorą w niej udział M(aniek) i Agusia. Zapraszam do obejrzenia ich dzieł.
Zasady zabawy można przeczytać TU, nie ma sensu po raz kolejny ich przytaczać.
A teraz do rzeczy. Autorką zestawu startowego byłam ja i powiem szczerze, że nie jestem z niego w pełni zadowolona. Byłam pewna, że można z niego dużo stworzyć, a jak przyszło co do czego, to ledwo trzy rzeczy z niego powstały. Poza tym, gdy zamawiałam koraliki, chciałam aby były różnej wielkości i wydawało mi się, że takie zamawiam. A tu lipa. Wszystkie przyszły małe i takie na jedno kopyto.
Oto zestaw:

Zrobiłam z niego bransoletkę,


Kolczyki,


i jeszcze jedne kolczyki


Z zestawu startowgo pozostał jeden koralik howlitu i jeden powlekany, który niestety poleciał mi gdzieć pod szafę i nie mogę go wyciągnąć.


Mimo tego, iż zestaw nie był taki jak go sobie wymarzyłam, to bawiłam się świetnie i po raz kolejny powtarzam, że bardzo się cieszę, że zgłosiłam się do tej zabawy.

Chciałabym też poinformować, że zostałam mianowana nowym administratorem bloga Fairy House. jeżeli ktoś będzie miał jakieś sprawy związane z działalnością bloga, to proszę do mnie pisać.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i lecę, popatrzeć, co ciekawego dziewczyny wyczarowały ze startowego zestawu :-)

18 komentarzy:

  1. Aniu, Ty to umiesz podsycać napięcie, nie wiem już ile razy odpalam bloga by zobaczyć czy już jesteś! Warto było poczekać,bo wszystko cudnie połączyłaś. Już nie wiem co podoba mi się najbardziej, ale zaintrygowały mnie kolczyki pierwsze kolczyki, takie lekkie i radosne a zarazem bardzo eleganckie. Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jesteś niezadowolona a dziewczyny zachwycone twoim zestawem startowym i tym co wyczarowały :) Wszysto Wam fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności zrobiłaś z tego zestawu, a te pierwsze kolczyki są po prostu fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczności wyszły z Twoich rąk. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne prace :) a te kolczyki na linkach cudne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wytrzymałaś nas Aniu dzisiaj!
    Ja tak ja Agusia co chwila zaglądałam co tam będzie u Ciebie?
    Zestaw był fajny, nie mów :)!
    Twoje biżutki są świetne! Szczególnie kolczyki na linkach.
    Ciekawe co nam teraz M(aniek) przyśle, no nie?
    Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jesteś cudowna, jeszcze raz pięknie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zestaw był super! :D zresztą już czytałaś u mnie co myśle na jego temat :D Biżutki są świetne :D Widze że wszyscy zachwycają się kolczykami a do mnie przemawia jednak bransoletka :D teraz czekajcie na moją paczkę ;) już mam popakowane ale z góry przepraszam wyśle dopiero w sobote..
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pierwsze kolczyki - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo wszytko bardzo fajnie wywiązałaś się z zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy wyczarowałyście z zestawu startowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu piękny zestaw przygotowałaś, śliczną biżuterię razem z tych koralików stworzyłyście:) Najbardziej podobają mi się Twoje kolczyki na linkach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się podoba zestaw który stworzyłaś ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i jakie ładne kolorki mają-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransa najbardziej mi się podoba:) Gratuluję mianowania na admina:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie sie spisalas i rozdysponowalas komplecik :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...