Obserwatorzy

poniedziałek, 5 marca 2012

Wyniki pelbiscytu

Witam serdecznie w poniedziałkowy poranek.
Zanim wyruszę na całodzienny maraton uczelnianych zajęć, chciałabym ogłosić wyniki plebiscytu.
W głosowaniu wzięła udział dość duża ilość osób, co mnie bardzo cieszy.
A oto wyniki:
I miejsce  - Smoczyca z wynikiem 4 głosów 
Przypominam zwycięską pracę:




II miejsce - z wynikiem 3 głosów - Olllq
III miejsce - z wynikiem 2 głosów ex aequo: Misz-masz Barbary, Paskudka, Pauliś i Czarna 
Cytryna.



Jeżeli jest ktoś, kto jeszcze nie widział wymiankowych prac to można je zobaczyć TU


Bardzo dziękuję serdecznie za udział w głosowaniu. Prezent dla Smoczycy przygotuję tak szybko jak się da i na pewno jeszcze w marcu do niej poleci. 


Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia :-)  



9 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni,prace są naprawdę śliczne,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn!!!
    Cieszę się, że szkatułka od Basi jest moja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni , ściskam łapkę , ślę uśmiechy :))
    Strasznie podoba mi się sowa , rewelacja.
    Dziękuję za głody dla mię , jestem bardzo mile zaskoczona.

    PS
    Aniu , jeszcze raz wielkie dzięki za zorganizowanie zabawy , kawał dobrej roboty! A w ramach podziękowania , za czas , chęci i zaangażowanie .... Reszta na @ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka,żałuję ,że nie mogłam brac w niej
    udziału , prezenty super.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygrał mój typ :D gratuluje wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zapraszam po wygraną w candy,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja? Nie wierzę! Przecież takie cuda stworzyłyście. . . A moja skromna praca. . . Nie wiem co powiedzieć. Dziękuję bardzo za oddane głosy. Jest mi strasznie miło, aż mi oczy się zaszkliły. . . Gratulacje dla wszystkich dziewczyn, bo wszystkie stworzyłyście piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...