Obserwatorzy

poniedziałek, 19 marca 2012

Kolczyki kwieciste

Wiosna zawitała do nas nareszcie (mam tylko nadzieję, że na dobre). W związku z tym u mnie będzie dziś kwiatowo.
Pragnę pochwalić się kolczykami kwiecistymi, które poczynione zostały jakiś czas temu.
na początek konwalijki.
Są to kolczyki o średnicy 5cm i różnią się motywem po obu stronach. Nieznacznie co prawda, ale różnią się.



A teraz niezapominajki - kwiatki z bajli. Kolczyki również maja 5cm średnicy.


A na koniec prostokątne kolczyki z brązowymi kwiatkami.


Pierwsza i ostatnia para ma już swojego właściciela, ale konwalijki są jeszcze do wzięcia, jak by komuś się podobały.
Przesyłam pozdrowionka i lecą na uczelnię.

12 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękne kolczyki, sama nie wiem które kwiaty najbardziej mi się podobają chyba prostokątne, chociaż i niezapominajki i konwalie są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Dobrze, że do robienia w technice decu potrzeba coś więcej niż to, co mam w domu, bo czuję, że bym w niej utonęła po uszy. :D
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Konwalie..szlachetne, piekne kwiaty :) już czuję wiosnę ;):)Kolczyki jak zwykle perfekcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, szczególnie ostatnia para trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę, nie wiem które ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for your lovely ideas!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wiosenne, zwłaszcza konwaliowe, jak żywe - aż pachną;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...