Obserwatorzy

piątek, 6 kwietnia 2012

Fioletowy miś

Przedstawiam Wam misia fioletowego z kolorowym kwiatuchem.
Tym razem zaczynam od pyszczka. Zrobiłam mu oczka trochę inne niż zwykle. Powiem nieskromnie, że bardzo mi się takie podobają.
Jakieś te moje zdjęcia są dziwne i w ogóle nie widać, że nosek i oczka są wyszyte jasnofioletowym kordonkiem.


A tak prezentuje się w całości.


A teraz zbliżenie na kolorowy kwiatek z serduszkowym koralikiem.


Powiem Wam nieskromnie, że bardzo mi się podoba i już go dla kogoś przeznaczyłam. Mam nadzieję, że nowej właścicielce się spodoba :)

A teraz chciałabym się pochwalić niespodzianką, która przyszła do mnie od Kasi!Ależ była to dla mnie niespodzianka. Absolutnie się nie spodziewałam!

Bardzo serdecznie Ci Kasiu dziękuję za prezent!
Pochwalę się też karteczką, która przyfrunęła do mnie od Joanny.


Dziękuję Dziewczyny! Zrobiłyście mie niesamowitą przyjemność.

Na koniec dzisiejszego posta chciałabym Wam życzyć

WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH, 
SPĘDZONYCH PRZY SUTO ZASTAWIONYM STOLE, 
W GRONIE RODZINnYM. 
ŻYCZĘ WAM RÓWNIEŻ BARDZO MOKREGO DYNGUSA
(tylko się nie zaziębcie, w telewizji mówili, że będzie zimno :-) 

25 komentarzy:

  1. Śliczny misio:) prezenciki też:) tobie Aniu też zdrowych spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miś jest śliczny. Wygląda na bardzo zadowolonego i to chyba dodaje mu tego niezwykłego uroku:) a kwiat też strasznie mi się podoba. Kolory są szalenie energetyczne!pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy miś :)
    Zdrowych i pogodnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ten misio jest uroooczyyy! :) Ciekawe do kogo pojedzie:)
    Radosnych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknych, ciepłych i radosnych Świąt Wielkanocnych Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest a nowa właścicielka będzie na pewno bardzo zadowolona :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutki ten Twój misio :) Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kocham tego misia!!! A Tobie Aniu na te święta życzę spełnienia marzeń, dużo zdrowia, mnóstwa radości z dalszego tworzenia,
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  9. Misio jest śliczny! Takie oczka są bardzo ładne masz rację Aniu:)
    Dobrych Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na stole święcone, a obok baranek,
    Koszyczek pełen barwnych pisanek
    I tak znamienne w polskim krajobrazie
    W bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie.
    Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    - Barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    Gdy wielkanocne na stole śniadanie.
    Wszystkiego co najlepsze życzę Tobie ja Puchilinka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech te święta będą pełne nadziei i wiary!!!
    Radosnych spotkań przy wielkanocnym stole
    oraz smacznego święconego jajka życzę Tobie i Twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci czarodziejskich świąt, pełnych miłości, radości i nadziei.
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze na Święta i żebyś nadal miała taką wenę i pomysły i talent, żeby tworzyć takie cuda, które u Ciebie oglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnóstwo życzeń w koszyczku
    przy wielkanocnym stoliczku,kolorowych pisanek i mokrych ubranek w lany poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny miś :)
    Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych, pełnych nadziei
    i wiary świąt Wielkiej Nocy,
    spędzonych wśród srebrnych bazi
    i kochającej rodziny, przy wspólnym stole.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego na resztę Świąt

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrawiam ciepło i świątecznie, życzę dużo pomysłów, cierpliwości i czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech cud pustego grobu napełnia Twoje serce pokojem i radością,a Zmartwychwstały Pan błogosławi.
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny miś. Ja Ci powiem,że ja zawsze zaczynam od pyszczka robienie każdego zwierzaka. Fajne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Miś jest prześliczny, a ten kwiatek naprawdę genialny - przyciąga uwagę i rozwesela :)
    ***
    Aniu, dziękuję Ci ślicznie za życzenia, w sumie jest już praktycznie po świętach, ale mam nadzieję, że spędziłaś je w miłej, ciepłej atmosferze i że udało Ci się odpocząć od codzienności :)
    ***
    Dziękuję też za komentarze :)
    A ten przycisk, powiem szczerze, sama nie mam pojęcia, jak do mnie przywędrował. Zdziwiłam się trochę, jak go zobaczyłam, bo sama nie dodawałam go do postów, ale wydaje mi się, że pojawił się po tym, jak dodałam własny obrazek w edytorze szablonów i zapisałam zmiany. Wiem, że grzebałam "na czuja" w zaawansowanych ustawieniach, ale nie widzę tam nigdzie opcji dodania takiego przycisku...
    Może to być też związane z tym, że Blogspot planuje (niby od kwietnia, czyli jakby już) zmianę wyglądu...
    Ale czekaj, poszperałam i znalazłam coś takiego:

    http://www.marcinradon.pl/wordpress/jak-dodac-przycisk-google-plus-na-strone.html

    http://www.google.com/webmasters/+1/button/

    Myślę, że bardziej pomocny będzie ten drugi link ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajniutki ten misio wyszedł!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...