Obserwatorzy

środa, 25 kwietnia 2012

Turkusowy komplecik

Witam wszystkich serdecznie!
Naprawdę dziękuje Wam za wszystkie wspaniałe komentarze. Tak miło mi się je czyta. 
Dzięki serdecznie!
Dziś pokaże Wam komplecik szydełkowej biżuterii wykonanej na specjalne zamówienie. Kolczyki w podobnej kolorystyce już kiedyś wykonywałam. Jesnak ty razem kolory znacznie się od siebie różnią. Wprowadzony jest tu też koralik koloru zielonego, którego wcześniej nie było. Oto komplecik:


Na specjalne życzenie kupującej w bransoletce nie ma najciemniejszego koralika.


A tutaj zbliżenie na kolczyki:


Jak Wam się podoba? Powiem nieskromnie, że mi bardzo.
Mam rozpoczętych mnóstwo kolczyków i innych robótek, ale nic nie mogę skończyć. Masakra. Na szczęście od poniedziałku mam długaśny weekend i nareszcie ponadrabiam zaległości.
Pozdrawiam wszystkich gorąco.

18 komentarzy:

  1. ale duuugaśne kolczyki :D super kolory ;)))
    pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!Ostatnio to mój ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie kolorków:)Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) ja też milion rzeczy rozgrzebanych i wszystko czeka.. nie wiadomo na co :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne komplecik w pięknych kolorach. Jak dla mnie to doba też jest za krótka choć myślę,że jakby miała 30h to też by nie wystarczyło :)
    pozdrawiam

    http://sposobyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo fajne i modne kolory. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolorki, bardzo fajna biżuteria :-) Pozdrawiam Aniu słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności...w moich ulubionych kolorach... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam szydełkowe koraliki :) Śliczny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...