Obserwatorzy

środa, 4 kwietnia 2012

Powrót do kolczyków

Pochwalę się dziś kolczykami decu. Zrobiłam je już jakiś czas temu, ale jakoś nie miałam okazji ich zaprezentować. Jedynie pawie oka błysnęły gdzieś w poście, w którym chwaliłam się wymiankowymi prezentami.
Na pierwszy rzut idzie abstrakcja czarno-czerwono-fioletowa:


Teraz kolczyki muzyczne w innej, niż dotychczas, odsłonie:


Tera kolczyki owocowe:


Oraz wspomniane wyżej pawie oczka, które pofrunęły do Kasi w ramach naszej prywatnej wymianki. Tym  razem prezentuję je w całej okazałości, a nie tylko w kolażu.


Kilka par się jeszcze suszy, więc pokażę je przy najbliższej okazji.

Bardzo serdecznie Wam dziękuję za miłe słowa i oczywiście rady dotyczące misia z poprzedniego posta. Kochane jesteście.
Dla Waszych komentarzy, aż chce mi się dziergać. Kolejne maskoty się robią (tym razem trochę bardziej udane).

Po raz kolejny również namawiam Was do wyłączenia opcji obrazkowej weryfikacji. Opcja ta jest naprawdę upierdliwa i zniechęca do komentowania Waszych wpisów.

Obrazek zapożyczony z bloga April

Poniżej zamieszczam krok po kroku opis jak wyłączyć weryfikację obrazkową:
  1. Otwórz http://www.blogger.com/home, w prawym górnym rogu znajduje się koło zębate - kliknij, a rozwinie się lista z opcjami. 
  2. Z tej listy wybierz "Stary interfejs Bloggera". 
  3. Następnie wybierz "Ustawienia", w górnej części znajdziesz zakładkę "komentarze".
  4. Przejdź do sekcji "Pokazać weryfikację obrazkową dla komentarzy?" i wyłącz ją. Zapisz ustawienia.
  5. Jeśli chcesz wrócić do nowego interfejsu bloga, kliknij "Wypróbuj zaktualizowany interfejs Bloggera" przy nazwie użytkownika.
I już! (opis wyłączenia obrazkowej weryfikacji zaciągnęłam z bloga Nurrguli

Pozdrawiam wszystkich gorąco.

18 komentarzy:

  1. Te pierwsze kolczyki zaczarowały mnie... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałam oczarowana Twoimi kolczykami! Te pierwsze są cudowne, chociaż zmieniłabym im koralik na czerwony, czarny czy przezroczysty (o ile masz jeszcze taką możliwość). :) Kolejnymi faworytami są te owocowe. Oczywiście nie oceniam tutaj Twoich zdolności, a moje subiektywne odczucia na temat tego, co na nich jest :)
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    PS. Jak tak dalej pójdzie, to zarazisz mnie tym decu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jak zawsze! Ja nadal nie potrafię robić takich małych decu, skąd Ty bierzesz cierpliwość?:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, rewelacyjne są te kolczyki! :) ani jedniuteńkiej zmarszczki motywu - po prostu perfekcja w czystej postaci :)

    Wysyłam ciepełko, może przyciągnie słońce ;). I życzę twórczego "lenistwa" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podobają twoje kolczyki decu! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, ciekawa jestem nowych szydełkowych przytulaków :) Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne, wszystkie bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz niewyczerpane pomysły:)Śliczne kolczyki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są śliczne jak zwykle u Ciebie:) Dla mnie muzyczne naj... Masz Aniu świetne pomysły na dekorowanie kolczyków:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolczyki. Mnie ta weryfikacja tez denerwuje i wszystkim radzę wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te abstrakcyjne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kolczyki świetne,a pod usunięciem weryfikacji podpisuję się obiema łapkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, ja też nie biorę udziału w żadnej akcji pocztówkowej.
    Karteczkę specjalnie dla Ciebie przygotowała moja córka, która podziwia Twoją pracę, zwłaszcza kolczyki decu. Wkrótce będziesz mieć konkurencję hi, hi
    Chciałyśmy Ci zrobić miłą niespodziankę i chyba się udało.
    Jeszcze raz życzę Ci zdrowych, udanych i przepełnionych miłością Świąt Wielkanocnych :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pawie oka i skrzypcowe kolczyki no poprostu powalaja na kolana!!!
    Super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki sa super fajne, szczególnie pierwsza i ostatnia para. Popieram apel w sprawie weryfikacji obrazkowej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...