Obserwatorzy

piątek, 26 listopada 2010

Dzis znów się chwalę...

Na początku bardzo przepraszam, że ostatnio nic nie robię, tylko się chwalę i chwalę. Niestety mam ostatnio strasznie dużo pracy i moje szydło poszło w odstawkę. Piszę pracę magisterską, przygotowuję też kolczyki i inne wyroby na kiermasz świąteczny, na który zapraszała   wszystkich Monika - właścicielka znanej wszystkim ArtStacji.
Tak sobie płynie dzień za dniem.
W związku z tym, iż nie poczyniłam ostatnio nic nowego, pochwalę się Wam cuuuuuuuuuuudowną wymianką z Bożką (nie posiada ona niestety  swojego bloga). Ja jeszcze nie wysłałam jej prezentu, ale przygotowuję coś super. Wszystkie wymiankowe prezenty, jakie otrzymywałam były zawsze cudne, jednak żaden nigdy nie był tak wspaniale zapakowany. Zaparło mi dech.


Rozwiązałam wstążeczkę, odwinęłam papier i znowu zaparło mi dech.





 Cudowna decoupageowa skrzyneczka.
Otworzyłam ją i ujrzałam ciąg dalszy niespodzianek i ...[praz trzeci zaparło mi dech.


mydełka i cudnie pachnące lawendowe zawieszki.


Dziękuję Ci Bożenko baaardzo!
Prawdziwe cudowności dla mnie zrobiłaś!!! 

W dalszej kolejności chciałabym się pochwalić Candy, które udało mi się wygrać. Zabawę organizowała Dusia.  Oto moje nagrody: 

 Strasznie się cieszę. Uwielbiam czytać i jak tylko czas mi pozwoli, to zagłębie się w lekturze. 

Pozdrowionka dla wszystkich! 


5 komentarzy:

  1. Masz szczęście! Piękne rzeczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy!Gratuluję:))Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak... "Dom nad rozlewiskiem" i "Miłość nad rozlewiskiem" to jedne z moich ulubionych książek, szkoda, że film tak okropnie przeinaczył najważniejsze fakty, nie oddał wcale a wcale klimatu książki pani Kalicińskiej, ale cóż... nasza wspaniała telewizja publiczna...

    Fajny podarunek, tak fokle ;)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje, ze ksiazeczke bede mogla przeczytac:)
    pozdrawiam londynsko!

    OdpowiedzUsuń
  5. O suuuuper! Ależ owocne wymianki, a skrzyneczka wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...