Obserwatorzy

wtorek, 30 listopada 2010

Jarzębinowa wymianka - czas się pochwalić

Dziś nadszedł dzień 30. listopada, więc czas pochwalić się prezentami z Wymianki Jarzębinowej organizowanej przez Moteczka

Miałam zaszczyt przygotować prezencik dla Decou-Galeryjki. 
Oto co dla niej przygotowałam:
Od razu mówię, iż mój prezent z jarzębiną ma tyle wspólnego, iż ma okrągłe elementy.



Z tego co mi wiadomo, podobał się bardzo osobie obdarowanej.

Paczuszka dla mnie nadeszła od Blasiuk. Znalazłam w niej mnóstwo cudowności:


 A teraz widok szczegółowy na poszczególne elementy paczuszki:



Bardzo serdecznie dziękuję Moteczkowi za zorganizowanie zabawy oraz Blasiuk za tak cudowne prezenty.

Wiem dobrze, że się powtArzam, ale UWIELBIAM WYMIANKI!!!

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty dostałaś ale i wspaniałe przygotowałaś !!!
    Wiesz ja też lubię wymianki ;-)
    Tak te organizowane jak i prywatne ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...jarzebina ma przecież masę odcieni, moze ta Twoja już nieco przekwita i dlatego wpada w brąz ;o)
    Piękna biżuteria, a prezencik dla Ciebie też niczego sobie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś prześliczne korale, chyba się do Ciebie uśmiechnę na prywatną wymiankę albo zakup :)

    Cieszę się, że się podoba, tylko dlaczego obrazek jest do góry nogami ? :)
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cuda, najprawdziwsze cuda:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka sliczna Pagode dostalas :)
    Korale swietne,gratuluje
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam wymianki! Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu dla pomysłowości i zdolności. Przepiękne prezenty wymiankowe
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście, że mi się podobał!!! :))) dziękuję Ci raz jeszcze i...już piszę maila na temat naszej wymianki :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...