Obserwatorzy

czwartek, 11 listopada 2010

Siedząca panda i herbaciana wymianka

Na początku pragnę pochwalić się wymiankowymi prezencikami od Nati z którą wymieniałam się w ramach Wymianki u Matricarii.

 Przedmioty, które wysłałam Nati można zobaczyć w poście pt. "Szydełkowe Podkładeczki"
Natomiast ja dostałam takie oto cudeńka:
  • piękne podkładeczki pod kubek 
  • brązowiutki ocieplacz na kubek 
  • duuuuuużo herbaty i kawy (nawet grzaniec mi  sie trafił ;-)) 

Zbliżenie na moje prezenty:

Bardzo dziękuję Ci Nati za te wszystkie cudowności !!! 

Aby ten post nie  był całkowicie pozbawiony mojej twórczości, prezentuję jeszcze pandę. 
Jak widać na poniższym zdjęciu zszyłam ja tak, że potrafi ona siedzieć. Dumna z siebie jestem. 


 Bardzo serdecznie chciałam Wam wszystkim podziękować za konstruktywną krytykę moich aniołów. Owszem, nie mają one rączek, bo taki miałam na nie pomysł, a skrzydełka następnym razem na pewno zrobię większe.
Dzięki Wam Kochani!

4 komentarze:

  1. panda świetna, a prezenty z wymianki też super ;) pewnie grzaniec Ci się przyda na te coraz zimniejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzaniec grzeszny :D Hym...no no :D Będzie ciepło! :D A miś śliczny! Pozdrawiam i dziękuję za komentarze. I Twoje aniołki wcale nie są brzydsze od mojego, tylko inne, na tym przecież polega hand made.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka Panda:))
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)Ciepło na serduchu:)
    Uściski posyłam i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. :)mam nadzieję, że jesteś z wymianki równie zadowolona jak ja :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...