Obserwatorzy

środa, 10 listopada 2010

Szydełkowo i anielsko

Na Waszych blogach królują już Święta na całego, dlatego i ja postanowiłam udziergać trochę aniołków, aby wprowadzić do siebie świąteczny nastrój.
 Pierwsza porcja moich szydełkowych aniołów spotkała się z Waszą aprobatą i uznaniem. Ciekawe co powiecie teraz.
Poniższe aniołki są podobne do poprzednich, aczkolwiek sa dużo większe i chyba maja ładniejsze buziaki.
Oceńcie to sami.

Pierwszy to anioł brązowowłosy:
 Zbliżenie na buźkę:

Drugi to anioł - blondynka:
 A tak się uśmiecha:

Takie oto wydziergałam aniołki.
Co myślicie?

9 komentarzy:

  1. aniołki są cudownie piękne, tylko ja bym im zrobiła troszkę większe skrzydełka, bo te malutkie włosy troszkę zasłaniają

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne! takie radosne :)) aż uśmiech ciśnie się na twarzuni :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne aniołki. Ale czy to jest moje niedowidzenie czy one nie mają rączek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie:), ale też jestem za tym żeby zrobić im trochę większe skrzydła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten brązowowłosy jest do mnie podobny!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! U mnie tez dziś się anielinka pojawiła. Na blogu oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem zabawne i taka radość z nich bije

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...