Obserwatorzy

wtorek, 1 maja 2012

Kwiatki, bratki i stokrotki...

Poprawka mała - truskawek nie będzie, ale będą kwiatki - bratki. Przedstawiam Wam dwie pary kolczyków decoupage'owych, które ostatnio poczyniłam. tak się składa, że obie pary są z motywem wiosennych bratków. Obie też są do wzięcia - jakby ktoś był chętny.
Oto one:

Kolczyki te są dwustronne. Gdy tylko zobaczyłam ta serwetkę, to od razu wyobraziłam sobie taki kolczyki.
Oto druga strona:


Druga para bratkowych kolczyków jest prawie jednakowa z każdej strony. Są jednak minimalne różnice, więc pokazuję obie strony.



Jak Wam się podobają?

Wystawiłam dziś swoje prace na Festynie Pierwszomajowym w Koszalinie. Było nie zwykle sympatycznie i jestem niezmiernie szczęśliwa, że tyle moich wytworów się sprzedało. Bardzo się cieszę.

Pozdrawiam Was gorąco.

17 komentarzy:

  1. Śliczne :)) Wiosna ? To chyba już lato :)) Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne. kojarzą mi się z ciastkami kruchymi z bratkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje kolczyki!Czy na te fioletowe mogę się załapać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne bratki ;o) Gratuluję udanego festynu! Pozdrawiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wiosenne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne - takie majowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;D wiosenne, delikatne po prostu świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne i eleganckie z nuta wiosenną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne:) I oczywiście gratuluję udanego festynu. Pozdrawiam majowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, te bratki pierwsze najfajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesu na kiermaszu, a kolczyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wiosennie:-) a na truskawki przyjdzie pora.. ;-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza para najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi,hi wpadłyśmy na ten sam pomysł jak zastosować serwetkę w bratki, u mnie też na warsztacie kolczyki z identycznym motywem :)
    Śliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Aniu kolczyki są śliczne,ale ten kociak kolorowy jest tak cudnie śmieszny,że uśmiech nie schodzi mi z twarzy.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...