Obserwatorzy

czwartek, 10 maja 2012

Relacja z wymianki naszyjnikowej oraz kolce na szczęście

Witam serdecznie :-)
Słoneczko grzeje, jest ciepło i aż chce mi się żyć!!!!! Uwielbiam, gdy za oknami jest ciepło, a jednocześnie rześko!
Dziś jest data 10. maja 2012r (jakby ktoś nie wiedział hehe), więc przyszła pora na chwalenie się prezentami z Wymianki naszyjnikowej, której organizatorką była Reni.  Wymianka zorganizowana była tak, że od innej osoby dostałam i do innej wysyłałam prezent. Zacznę od tego, co przygotowałam ja dla Żanci.
 Otóż powstał komplecik w kolorze turkusowym, składający się z koralików i kolczyków szydełkowych.

Do tego dołożyłam oczywiście przydasie i herbatki. Cała paczuszka na fotce poniżej:


Natomiast ja otrzymałam paczuszkę od Anko. Dostałam od niej szydełkowy komplecik biżuterii w słonecznym kolorze:

W tym miejscu chciałabym tradycyjnie podziękować Reni na organizację wymianki i Anko za śliczny prezent.

Aby tak tylko nie pozostać w tematyce wymiankowej, chciałabym pokazać Wam jeszcze wiosenne kolczyki decopage. Króluje na nich motyw koniczynki.
Na początek okrągłe:



A teraz kwadratowe:



podobne już Wam kiedyś pokazywałam. Jednak tamte miały zupełnie inną drugą stronę.

Na zakończenie przypominam, że do końca tygodnia można się zgłaszać do Mini Wymianki Kolczykowej. Serdecznie zapraszam!

Dziękuję Wam serdecznie za miłe komentarze. Witam też grono nowych obserwatorek.
Pozdrawiam Was wszystkich gorąco w ten słoneczny dzionek!

13 komentarzy:

  1. Śliczne i pomysłowe kolczyki :)))
    Super prezenty wymiankowe. Buziaki przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i wesołe efekty wymianki :-) Aniu, jeśli chcesz, zapraszam po wyróżnienie! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, że jesteś zadowolona, te dodatkowe koraliki to na kolczyki. Ja nie noszę kolczyków więc też ich nie robię i zupełnie nie miałam materiałów aby Ci je zrobić. Ponieważ robisz cudną biżuterię więc pomyślałam, że może kolczyki dorobisz sobie sama do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki są fajne! Z jednej strony biedroneczki, z drugiej koniczynki - na pewno będą szczęście przyciągać :) A naszyjniki super! Ten turkusowy - obłędny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te kolczyki i jeszcze w zielonym kolorze hmmm ale się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają koniczynki w kwadracie, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joanko masz racje naszyjnik jest super ! Aniu bardzo, bardzo dziękuję :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty świetne a kolczyki jak zawsze śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniczynki to mój ulubiony motyw więc nie ma opcji żeby mi się te kolczyki nie podobały. Pierwsze szczególnie super bo są tam biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No piękna wymianka, pozazdrościć :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na losowanie mojej pary w wymiance kolczykowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźniłam się na wymiankę... trudno... piękne kolczyki takie radosne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwie letnie te kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...