Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Żabi komórczak i wymianka kobieca

Witam serdecznie!
Dziś chciałabym pokazać pokrowczyk na komórkę wykonany na specjalne zamówienie koleżanki z uczelni. Miał być on zielony z jakimś zwierzątkiem. Wymyśliłam więc żabę. Oto on:


Żabka ma lekkiego zeza, ale i tak jest słodka.


A tak wygląda z moją komórką w środku.


Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że nowa właścicielka będzie zadowolona.

W dalszej kolejności chciałaby pochwalić się prezentem z Wymianki Kobiecej organizowanej przez Mgiełkę Rosy. Moją wymiankową para była Dora. Na pierwszym zdjęciu widać prezent, który otrzymałam...


... a tutaj ten, który wysłałam.


Chciałam w tym miejscu podziękować Mgiełce Rosy za organizacje wymianki i Dorze za cudowne prezenty. Uwielbiam się wymianiać!!! 

W następnym punkcie posta pochwalę się Wam jeszcze prezentem od Kasi. Wyświadczyłam jej pewną małą matematyczną przysługę i dostałam własnie taką cudną niespodziankę.


Kasiu bardzo Ci dziękuję i w razie problemów służę pomocą. 

Na zakończenie pochwalę się jeszcze wyróżnieniem otrzymanym od Joanny:).



Powinnam wybrać 10 blogów, którym przekażę to wyróżnienie. Nie zrobie tego,gdyż wiele z was ma na blogach informację, że wyróżnień nie przyjmuje. Wyróżnienia te chciałabym przekazać wszystkim moim wiernym obserwatorom, którzy regularnie mnie odwiedzają i zostawiają komentarze. Częstujcie są proszę i przekażcie dalej.

Dziękuję Wam wszystkim za wspaniałe komentarze i za odwiedzinki. Jutro będzie niespodzianka!
Pozdrawiam Was gorąco.

A w następnym poście będzie coś super...
Już teraz serdecznie zapraszam!

11 komentarzy:

  1. komórczak "słitaśny" a prezenciki z wymianki cudowne ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Komórczak jest cudowny
    A prezenty wymiankowe wspaniałe

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super żabiasty komórczak :) Widzę, że mój miś załapał się na fotkę :) A prezenty wymiankowe - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten żabi komórczak. Na pewno się spodoba nowej właścicielce. Fajna wymianka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ubranko na komórkę i super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żabol - extra!
    Aniu - cała przyjemność po mojej stronie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne etui na komórkę...uwielbiam żabki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny żabon ! Gratuluję wyróżnień i całej masy śliczności które dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...