Obserwatorzy

poniedziałek, 14 maja 2012

Pary wymiankowe

Znalazły się dodatkowe chętne, tak, że najprawdopodobniej każdy będzie miał swoją własną unikatową parę. Chciałam wspomnieć, że mój poprzedni post nie miał oznaczać, że ja nie chcę robić dodatkowych prezentów - wręcz przeciwnie. Chciałam jednak, aby każdy miał swoją, unikatową parę i dlatego ogłosiłam tą dogrywkę.
Ale teraz do rzeczy.
Do zabawy zgłosiło się sporo osób, biorąc pod uwagę, że zgłaszać się można było tylko przez tydzień. Oto pary:


Joanna:) Dotk@
Wiola  Dudqa
M(aniek) Piwi 
Moniśka  Joanna 
Kgosia  Myszelka
Plecionki Joanki  Koraliki Moniki 
Jolagry69 Wilk w owczej skórze 
Kasia:) Laobeth
Ewa Aga Jurczyk
Mazmika  Butterchilli
Majalena  Zamornik
Far.focle Gosiak77
Kurolka  Zancia
AgapeArtAnia Jura
Viol Diana
KasiaN  Gosia 


Zamornik - proszę o adres! 
Adresy par roześlę Wam jutro. Dziś mi się już nie chce :)
Bardzo proszę o terminowe wywiązanie się z wymianki, tak, aby wszystkie zdjęcia Waszych dzieł mogły zostać opublikowane na Waszych i moim blogu 1.czerwca.

Życzę udanej zabawy!!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...