Obserwatorzy

piątek, 10 września 2010

Komplecik biżuterii na specjalne zamówienie

Wykonałam na zamówienie czarno-biały komplecik szydełkowej biżuterii.

Podobne korale już kiedyś pokazywałam. tutaj kiedyś, ale te są nieco inne. Komplecik składa się z:

korali


bransoletki

i kolczyków

Zauważyłam, że ostatnio każda biżuteria jakiej się dotykam, jest czarno-biała. Ale to sympatyczne połączenie i nie ukrywam, że mi się podoba.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Dzięki za liczne komentarze.

8 komentarzy:

  1. Prześliczny biżuteryjny komplecik wykonałaś Aniu.Bardzo ładnie się prezentuje:))Ciepło pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba - extra wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki komplet poczyniłaś ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. to połączenie kolorów jest wprost dla mnie!:) piękny zestawik stworzyłaś! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny,naprawde kolorystyka jest uniwersalna i niezstąpiona.Pozdrawiam buziaki papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet, kolorystyka też taka moja;). Po prostu biel i czerń pasuje do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, otrzymałam ten prześliczny komplet. Jest przepiękny i bardzo elegancki. Jestem zachwycona wykonaniem. Niesamowita precyzja i kunszt. Pozdrawiam Aniu:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...