Obserwatorzy

czwartek, 23 września 2010

Wymianko-Candy - wyniki

Wczoraj dopadła mnie wielka bezsenność, więc gdy tylko wybiła północ, przystąpiłam do rozdzielania par do wymianki. Większość osób dostało już adresy do swoich "par", czekam jeszcze na nieliczne adresy.

Pragnę poinformować, iż w mojej wymiance osoba X wysyła prezencik do osoby Y, a otrzymuje prezencik od osoby Z. Wszyscy są wymieszani bardzo dokładnie. 

Teraz jeszcze kilka spraw organizacyjnych: 

  1. Paczuszki wysyłamy najpóźniej do 10. października. 
  2. Bardzo proszę, aby każdy obdarowany przesłał mi fotkę otrzymanego prezentu. Chciałabym po zakończeniu zabawy opublikować tzw. "Galerię Wymiankowych Cudowności" 
  3. Jeszcze raz informuję, że panuje absolutna dowolność w kwestii prezentów, do paczuszki można dorzucić coś słodkiego albo jakieś przydasie. 
  4. Liczę na to, że każdy wywiąże się z wymianki, gdyby jednak znalazł się ktoś, kto do 10. października nie otrzyma paczuszki, proszę o maila. 
  5. W razie dodatkowych pytań i wątpliwości, proszę pisać. 

A teraz najważniejszy punkt programu. Wiem już do kogo polecą moje szydełkowe cudeńka. 

Metodą losowania, wyłoniono następujących laureatów: 

  • Kasica 53 otrzymuje ode mnie komplecik składający się z koralików i kolczyków 
  • Ania Konieczna natomiast otrzymuje kolczyki.

Serdecznie gratuluję!!!


5 komentarzy:

  1. Gratuluje dziewczynom :) A ja pracuje juz nad upominkiem dla mojej pary :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    A do pracy nad upominkiem biorę się jutro od rana :)

    Pozdrawiam :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wygranych. Szczęściary :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromnie się cieszę!!!
    ostatnio szczęści mi sprzyja!
    bardzo, bardzo mi miło:)
    i dziękuję za czarnuszki!

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju! Dopiero siadłam do kompa i tak późno dowiaduję się o ślicznej wygranej! Dziękuję serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...