Obserwatorzy

wtorek, 7 września 2010

Misiowo

Na początku będę się chwalić. Niedawno zwiedzałam forum Craftladies i efektem tegoż zwiedzania jest wymianka  z Olą.
Ode mnie Ola otrzymała szydełkowy czarno-biały komplecik:

Ja natomiast dostałam motylkowy notesik i jeansową brochę.

A teraz część zasadnicza posta - moje breloczki. Pierwszy jest pan Miś Pasiasty:

(Wygląda jak zebra, ale swój urok ma)
Kolejny jest Rudzielec, którego wydziergałam z wełny, a nie jak zawsze z kordonka. Dlatego też jest dużo większy niż te pokazywane dotychczas. Patrzcie nawet ma kciuki hehe i rusza rączkami i nóżkami. Moja duma.

A na koniec Zezowaty Mruczuś:

Wprawiam się powoli. Breloczek po breloczku i dojdę do perfekcji. A Wy kochani co myślicie??

8 komentarzy:

  1. Śliczności dostałaś! Mi tez najbardziej Rudzielec sie podoba, taki misiowo-przytulniasty jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne cudaczki. Faktycznie, ten wełniany Rudzielec najładniej się prezentuje, choć wszystkie są urocze, chyba musisz się zdecydować na szydełkowanie misiaczków z wełny właśnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałaś niespodziankę w moim candy - podaj adres do wysyłki na e-mail:romszw@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. misiaki wymiatają!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też rudzielec!!!A ja czekam z utesknieniem na jakąś malutką hello kityy hi hi!!!pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie trzy miśki są cudne! Widać, że każdy ma swój własny charakterek ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno-biały komplecik bardzo elegancki :), miś brelok, tradycyjnie, brązowy najfajniejszy. Ale komórczaki są najnajnajfajniejsze - Jomo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...