Obserwatorzy

czwartek, 23 września 2010

Szufladowa Wymianka

 Dopisało mi wielkie szczęścia, mianowicie wybrano mnie do szczęśliwej trzynastki osób biorących udział w Szufladowej Wymiance pt. "Wrześniowa wymianka kolczykowa"  


Muszę przyznać, że konkurencja była ogromna i nie bardzo w to, że może mi się poszczęścić, ale ku mojemu wielkiemu zdziwieniu i uciesze udało się.  Osóbka, z którą miałam zaszczyt się wymieniać to Miejsce Sympatycznych Klimatów (vel Magda). Do wymiany przygotowałam następujące kolczyki:


 Ponieważ przeważnie zawsze przesyłam w wymiankowych paczuszkach jakieś dodatki niespodziankowe, więc i tym razem nie było inaczej. Na dodatkową parę wybrałam moje ukochane turkusowe kwiatuszki.


Prawdziwą niespodzianką, było jednak to, co dziś przyniósł mi listonosz - kolczyki od Magdy. Przede wszystkim urzekło mnie to, jak pięknie były one zapakowane! Po prostu mistrzostwo swiata. Dostałam też przywieszkę do bransoletki i woreczek cudownych przydasiów.




 Wymianka zachwyciła mnie totalnie. Jestem zachwycona.  

5 komentarzy:

  1. Super wymianka...a ja jak zobaczyłam kolejkę chętnych do zabawy, to z mety zrezygnowałam- jakoś nie mam szczęścia w losowaniach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara!!! Pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka:). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...