Obserwatorzy

czwartek, 21 listopada 2013

Aniołek w beżach

Poczyniłam dwa aniołki z tej samej serwetki - jednej z moich ulubionych.
Dziś prezentuje pierwszego - moim zdaniem tego ładniejszego.


Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam kształt tych aniołów i do tego mają piękne twarze i nie trzeba samemu ich malować.
Czekam na Waszą opinię.

A co u mnie?
Właśnie kupiłam sobie w Kauflandzie farelek i nareszcie będzie mi ciepło!!!! jak mało człowiekowi do szczęścia brakuje.
Pozdrawiam gorąco (pozdrowienia nagrzane ciepłem z farelka :-) )



12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny aniołek i faktycznie mają śliczne twarze. A co do ciepła to powiem tylko, że tu w Barcelonie jest też zimno, i to mimo, że to Hiszpania...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo subtelnie ten aniołek wygląda to ja Ci już tylko ciepełka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny aniołek bije od niego taki spokój i delikatność

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i ten wzorek też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. W Polsce też już nie jest za ciepło dlatego przesyłam gorące pozdrowienia coby Cię trochę rozgrzać. Zadziwiasz mnie swoimi wszechstronnymi zdolnościami. Aniołek piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna praca , bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest urocza, taka subtelna (bo to anieliczka przecież :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie go ozdobiłaś. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zauroczona, po prostu wyszła rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...