Obserwatorzy

piątek, 1 listopada 2013

Wciąż lawendowo

Skoro tak już rozsiewam Wam zapach lawendy dookoła, to go porozsiewam jeszcze trochę. Będzie to już jeden z ostatnich lawendowych postów. Jeszcze kilka rzeczy mam w zanadrzu...
A dziś chwale się maleńkim pudełeczkiem kupionym na facebookowym przydasiowym bazarku oraz wieszakiem.
Na początek pudełeczko w bardzo licznych ujęciach.






A teraz wieszak. 



Święto smutne dziś mamy, więc i ja jestem smutna... 
Moja siostrzyczka malutka i kochana, okazała się na tyle dorosła, że własnie dziś około 13 wyprowadziła się do dalekiej Anglii, do Gateshead, niedaleko New Castle. 
Choinka, a jeszcze tak niedawno Takie to małe i bezradne było... 
Taka mi się przykra refleksja nasuwa na temat naszego "wspaniałego kraju". Jaka nieprzyjazna i nieatrakcyjna jest ta nasza Polska, że młodzi, wykształceni ludzie wolą jechać do Anglii pracować w fabrykach niż zostać. 
Dobrze - niech siostra przeciera szlaki! latem skończę kolejne studia. Jak nie będzie pracy, do do niej dołączę... 
Tym optymistycznym, lawendowym akcentem kończę. 
Pozdrawiam Was gorąco. 


Zapomniałam przypomnieć, że zapraszam Was serdecznie na wymiankę misiową KLIK


11 komentarzy:

  1. Wciąż cudnie:) A jaki zapach otacza Twoje prace:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne cuda tworzysz ...zachwyciłam się

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne cuda tworzysz...zachwyciłam się ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawendowe "worki' śliczne są. A dzisiejsze Święto wcale nie jest smutne, radosne jest. Szkoda, że akurat w ten dzień będzie kojarzył Ci się z rozłąką z Siostrą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) i z poprzedniego postu też!
    A dla mnie to święto jest i smutne i radosne

    OdpowiedzUsuń
  6. skrzyneczka i wieszak śliczny:)

    a co do Anglii no taka jest rzeczywistość:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, uwielbiam lawendę. Co do Anglii to nie dziwię się, marne u nas perspektywy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, aż mi w pokoju lawendą zapachniało ;o))

    OdpowiedzUsuń
  9. lawenda jest faktycznie wdzięcznym motywem! Dołączam do misiaczkowej wymianki- już się zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, pudełeczko jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...