Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

Masz chandrę - przytul misia...

Wiem cos o tym!
Dziękuję Wam serdecznie za tak miłe komentarze pod poprzednim postem.
Chciałam powiedzieć, że to nie jest tak, że ja się nie cieszę, że tu jestem - ciesze się i to bardzo. Jest mi tylko strasznie samotnie, szczególnie w weekendy, gdy cały akademik jest pusty i nie ma z kim pogadać. W każdym razie chandra i smutki chwilowo odeszły w sina dal.
Dziś chciałabym pokazać Wam coś, co jest idealne na jesienną chandrę - misia!
Taki jasnofioletowy powstał z różowa kokardką - idealny do przytulania ;-)




Misia zgłaszam do szufladowego wyzwania # 14 pt. "Na jesienną chandrę" 


Dziękuję Wam serdecznie jeszcze raz za miłe słowa, za komentarze, za to, że do mnie zaglądacie i za to, że jest Was coraz więcej. Dziękuję!
Nie dajcie się chandrze jesiennej!
Pozdrawiam Was serdecznie,


13 komentarzy:

  1. masz rację, na chandrę najlepszy jest miś :) Twój jak zwykle słodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I od razu chandra idzie w las :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiek super. I niech chandra idzie precz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonały na wszystkie smuteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki Misiek, w sam raz na jesienne smutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki Miś:)
    Mój Synuś uwielbia Misie i każdego przytula ale ma już swoje ulubione misie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. do misia czekolada nie zawadzi albo ciepłe kakao! albo ciepłe kakao z czekoladą :D przesadziłam chyba!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci talentu do szydełka. Każdy wyczarowany przez Ciebie stworek jest wspaniały...A jeśli chodzi o smuteczki to myślę, żechyba taki niżowy czas jest...łatwiej nam w tym czasie popadać w dołki z różnych powodów...ale trzeba wierzyć, że słoneczko szybko zaświeci w naszych serduchach. ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny misio, a o Tobie myślałam dziś cały dzień, wiesz czasem nie trzeba wyjeżdżać za granicę by być samotnym, dobrze że mam moją Alę

    OdpowiedzUsuń
  10. Misio jest przeuroczy! Wspaniała przytulanka na jesienne wieczory :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziak :) Gratuluję wyróżnienia w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...