Obserwatorzy

piątek, 15 listopada 2013

Zima idzie...

...ale mojemu misiowi ona niestraszna!





Jak Wam się podoba?
Wiem, że to zabrzmi nieskromnie, ale ja jestem dumna, a już szczególnie z czapy!

Wena mi się kończy. Kilka maskotek mam jeszcze w zanadrzu do pokazania, ale nie mogę przecież ciągle robić misiów! Nie chcę Wam też pokazywać ciągle starych prac jeszcze sprzed mojego wyjazdu.
Macie jakiś pomysł? Od razu mówię, że nie umiem robić tego co ma włosy, czyli wszelkie lalki odpadają. Czekam na Wasze sugestie...  
Pozdrawiam Was serdecznie :-)



18 komentarzy:

  1. aaaaaa! cudowny!! :))) chętnie bym przygarnęła takiego. tylko może kolor dodatków bym zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jaki słodziak!!! Cudowny! :)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki, po prostu, z tą czapeczką i szaliczkiem, sama słodycz, miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki misie i fajną ma czapę i szalik-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiak jest słodki:) a ta czapa i szalik rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten miś przypomina mi Misia Uszatka tylko klapniętego uszka nie ma ale to nic:) Misie wychodzą Ci fajniutkie więc nie rezygnuj z robienia ich. Moja propozycja na coś nowego zrób królika bo mało ich masz w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ możesz zawsze robić misie! Tym bardziej, że wychodzą takie słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny misiek :) A może teraz jakieś 4-nogie stwory? Jest tyle fajnych zwierzaków 4-nogich jak krówki, koniki i inne koniowate :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miś uszatek...cudowny!
    Podobnie jak przedmówczyni chciałabym zobaczyć w Twoim wykonaniu krówkę. Taką naszą, polską, brązową w białe łaty i do tego z rogami...i z wymionami... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przystojny mis :)
    a moze jakiegos ludzika bez wlosow :) pamietasz bajke czeska sasiadow ??? albo pszczolke maje :)
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super misiek:) dobrze ubrany:) ja też nie mam weny:) więc nie pomogę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. misiaczek pięknie wygląda i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny misiek. Czapka i szalik wyszły Ci śliczne no i super mu zdjęcia zrobiłaś w tym jesiennym plenerze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny misio. Urzekł mnie ten odcień brązu :) To może teraz zrób bałwanka, skoro już wspomniałaś o zimie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda jak Miś Uszatek!!! Dokładnie taka buźka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...