Obserwatorzy

sobota, 23 listopada 2013

Szczurek na spacerze

Dziś przedstawiam Wam szczurka, który wywędrował na spacerek w słoneczną pogodę.



Jak Wam się podoba?

Wiecie, że za 30 dni wracam do domu? Jak ten czas szybko zleciał  - dopiero tu przyjechałam, a okazuje się, że jestem tu już półtora miesiąca! Podoba mi się tutaj, ale bardzo tęsknię za przyjaciółmi, rodziną, za decoupagem...
Cieszę się, że ostatnia prosta przede mną.

Mam do Was prośbę wielką. Chciałabym coś fajnego przeczytać. Coś trzymającego w napięciu, coś takiego jak Ban Brown. Może coś mi polecicie...
Będę wdzięczna bardzo.
Co prawda sesja za pasem, ale lubię sobie poczytać wieczorkiem. A niestety pomysły mi się skończyły.

Zapraszam chętnych na wymiankę KLIK. Jeszcze tylko tydzień została do końca zapisów.

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i dziękuje za wszystkie miłe słowa.


12 komentarzy:

  1. Ale słodki mi słonia przypomina, do poczytania polecam książki nesbo, a i gratuluje wyróżnienia w szufladzie

    OdpowiedzUsuń
  2. szczurek... respect ;) słodziak, jak na szczurka...
    ja zaczytuję się Mankellem, a ostatnio odkryłam średniowieczną Judith Merkle Riley... przyznam się też do przeczytania ostatnio niemal wszystkich części o "domu nocy" rodziny Castów... ale o tym sza... bo to ponoć dla nastolatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. acha... zapomniałabym... baaaardzo podoba mi się motto pod tytułem Twojego bloga... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczurek bardzo fajny : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki szczurek :) Fajnie, że wracasz do domu będziesz miała co wspominać. Może coś S. Kinga sobie poczytasz? Polecam Lśnienie, Rękę Mistrza albo coś Jonathana Carroll np. Krainę Chichów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja polecam Mgły Avalonu - bardzo gruba księga, na długie zimowe wieczory. Opowiada o życiu kobiet w czasach króla Artura, o magii przyrody i druidów... jak dla mnie coś wciagającego i wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczurek słodki.
    Na zimowe wieczory to polecam Agathę Christie. Uwielbiam jej kryminały, najlepsza wg mnie to "10 Murzynków" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się obiema rękami... chyba przeczytałam wszystkie jej książki, które dopadłam w bibliotece... resztę szukałam w sieci...
      Na jesienno - zimowe wieczory super wciągające :)

      Usuń
  8. Szczurek fajowy, szkoda że zdjęcia "od tyłu" też nie dałaś, bo widzę tak ukradkiem, że fajny ogonek ma :)

    Co do książek, to ja czytuję przygodowe, najlepiej z jakimś romansikiem w tle :D ale mój luby bardzo lubi czytać S.Kinga, przeczytałam z tej racji jedną i myślę, że by Ci się spodobały jego książki, jak lubisz napięcie ;)

    A odnośnie wymianki - chętnie bym się zapisała, ale mam taki nawał roboty przedświątecznej, że nie dam rady :( coraz to nowe zamówienia, projekty na uczelni, pisanie pracy mgr... Nie wiem jak to ogarnę :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczurek śliczny i super sympatyczny :) Polecam cokolwiek Harlana Coben jeżeli oprócz napięcia, zagadki nie przeszkadza ci zbrodnia i trupy to siegnij po niego. Facet jest genialny jeżeli chodzi o zawiłą intrygę i zaskakujące zakończenie. Ja sie zawsze nie mogę oderwać :) tylko nie wiem czy sie to nie odbije na Twojej sesji ;) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...