Obserwatorzy

niedziela, 18 lipca 2010

Zabawa "Podaj dalej"

Barbara na swoim blogu Misz-masz Barbary ogłosiła akcję "Podaj dalej" Wzięłam w niej udział.  Zasady akcji są następujące: 

  1. Musisz posiadać własnego bloga.
  2. Pierwsze trzy osoby ,które umieszczą pod tym wpisem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie,otrzymają ode mnie ,mały ręcznie robiony upominek,który wyślę w ciągu 30 dni. (tu wprowadziłam pewną małą zmianę)
  3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom,na prezent od ciebie.
  4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału 

3 komentarze:

  1. to ja się bardzo chętnie zgłaszam :) Śliczności tworzysz Aniu. Z ogromną niecierpliwością będę czekać na ten upominek.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się z miłą chęcią zapiszę :) bo mnie się bardzo podobają Twoje szydełkowe kolczyki i naszyjniki w kolorze niebieskim. :)A że się zaczęłam bawić szydełkiem to mam nadzieję czegoś się od Ciebie nauczyć w tej kwestii :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy ja się załapuję, jeśli chodzi o punkt pierwszy - bloga mam, ale dopiero co się wprowadzam :) Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy, ale na 100% powrócę - szczególnie podobają mi się Twoje filcowane kolczyki. Jeśli uznasz, że spełniam punkt 1, to się zgłaszam, a jeśli nie, to też nie będę się gniewać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...