Obserwatorzy

środa, 14 lipca 2010

Filcowo

Z wielkim zamiłowaniem pofilcowałam sobie znowu. Zrobiłam dwa naszyjniki. Każdy z nich ma około 40 cm długości. 

Powiem Wam kochani, że według mnie filcowa biżuteria jest jedną z najoryginalniejszych i najbardziej efektownych. Na razie filcuję tylko kulki, ale kto wie... Może z czasem będą i kwiaty. 

Pierwszy naszyjnik jest fioletowo - turkusowy 


Z kolei drugi - tradycyjny, czarno-biały

Pozdrawiam Was serdecznie i dzięki za wszystkie komentarze. 

5 komentarzy:

  1. nie mam pojęcia jak się filcuje...ale zgadzam się z Tobą,że ta biżuteria ma w sobie coś :)
    bardzo lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszły ci bardzo fajnie...Ja dzis filcowałam cos jakby dyski bo juz mi sie kulki opatrzyły :-))))Zobaczymy co z tego wyjdzie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletowo-turkusowy wspaniały i w moich kolorach !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...