Obserwatorzy

sobota, 10 lipca 2010

Kolczyki - giganty

Jakiś czas temu trafiła do mnie pewna bardzo sympatyczna klientka. Stwierdziła, że moje kolczyki niezmiernie jej się podobają, tylko szkoda, że są takie małe. ona zdecydowanie gustuje w kolczykach dużego formatu. I tak na jej specjalne zamówienie wykonałam dwie pary kolczyków - gigantów. 

Oto one:

Wiem, że patrząc na powyższe zdjęcia, nikt nie jest w stanie wyobrazić sobie jak bardzo są one wielkie.  Różyczki mają ponad 5 cm średnicy, te niebieskie z kolei - 9 cm wysokości! (nie licząc bigla).

poniżej prezentuje te same kolczyki w porównaniu z podobnymi modelami, tylko w standardowych rozmiarach:

Ogólnie rzecz ujmując, to wszystko zależy od tego jaki kształt twarzy ma człowiek. Mnie na przykład taki duże kolczyki w ogóle by nie pasowały. Ta Pani z kolei na pewno będzie wyglądać w nich rewelacyjnie. 

 

9 komentarzy:

  1. No zobacz, robisz tak piekne kolczyki ze az potrzebowaly rozmiaru giga :*:*:*:*:*:*
    powiem ci w sekrecie ze sama do niektorych z twoich dziel wzdycham i snie nocami :*
    dobranoc :*
    http://sodalit-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, bardzo podobają mi sie te czerwone :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. pola będzie z tych gigantów zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże są naprawdę śliczne. A takie duże jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne!
    Załaszcza te kwiatki.
    Podziwiam! Taka misterna robota;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki przepiękne , zapraszam serdecznie na mój blok , tak jak i Ty tak i ja szydełko w rękach mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności tworzysz....ja bym te kwiaty nazwała różo-maki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, faktycznie różnią się rozmiarem :) I w pewnym sensie kolczyki dzięki temu wyglądają okazalej, bo np. na czerwonych lepiej widać płatki. Ale i tak ładnie, i tak.
    Pozdrawiam
    http://bizuterium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odwiedziny ^^ No cóż, ja jestem bardzo początkująca w tworzeniu biżuterii, dlatego każde wsparcie się liczy. W kupie raźniej ;)
    PS: bardzo podobają mi się czarne kwieciszcza z Twojej poprzedniej notki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...