Obserwatorzy

wtorek, 13 lipca 2010

Sznurki

Jest tak gorąco, że nawet szydełkować nie mam siły...

Zaopatrzyłam się w związku z tym na Allegro w mnóstwo kulek - przede wszystkim sznurkowych, ale nie tylko. Narobiłam kolczyków mnóstwo! 

Są świetne moim zdaniem.

Z resztą oceńcie sami. 

Pierwsze to giganty sznurkowe w kolorze szarym i jasnozielonym (30 mm średnicy):

W dalszej kolejności trochę mniejsze, bo o średnicy 20 mm niebieskie, fioletowo-niebieskie i biało-czarne: 

Na sam koniec najmniejsze również fioletowo-niebieskie:

 

 

2 komentarze:

  1. Są świetne!!! Jaka jest cena takich kulek na allegro? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj znowu widze cudowne kolczyki :*
    czwarte od gory idealnie pasowaly by mi do buzki :) ma taka w tych samych kolorach i tez w paseczki :*
    sliczne :*
    oj az mi sie juz marza :*
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...