Obserwatorzy

czwartek, 8 lipca 2010

Dzięki...

Powiem Wam, że strasznie się cieszę, gdy to co robię się komuś podoba. Wiem wtedy, że wytwarzanie tej całej szydełkowaniny ma sens. Dzięki Wam bardzo za przemiłe słowa, które piszecie pod niemal każdym postem. Strasznie cieplutko mi się robi na serduchu, gdy je czytam. 

Niestety nie mam ostatnio zbyt dużo czasu na twórczość. Mam urwanie głowy w pracy i do tego wzięłam się wreszcie za moją magisterkę. Wstyd się przyznać, ale minął już rok moich uzupełniających studiów magisterskich, a ja napisałam ledwo wstęp. Nie mam do tego weny zdecydowanie. Mam jednak kilka kolczyczków do wrzucenia. 

Jeszcze raz dzięki za Wasze przemiłe słowa. 

5 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor mają te drugie kolczyki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace trzeba komentować i chwalić !!!
    Dzisiejsze turkusowe dla mnie najładniejsze !
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne kolczyki, najbardziej podobaja mi sie ostatnie :*:*:*:*
    cudenka :*
    spokojnie podejdz do tego a na wszystko znajdziesz troszke czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, ale zgadzam się z Yennefer kolor drugich zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno-białe kwiaty są najładniejsze:))) Z weną, wszelką, niestety tak bywa, że raz jest a raz jej nie ma. Oby wróciła i niech się praca szybko napisze;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...