Obserwatorzy

niedziela, 25 lipca 2010

WYNIKI CANDY

Wczoraj, a właściwie dziś, o północy zakończyło się moje miesięcznicowe Candy. Właśnie przeprowadziłam losowanie. W moim aniołkowym pudełku umieściłam wszystkie losy. 

Mieszam, mieszam...

And the winner is....  

Serdecznie gratuluję zwycięzcom. 

Bardzo proszę, aby wylosowane osóbki napisały do mnie maila (aniajura1984@o2.pl) z informacją jakie kolczyki mam wysłać i oczywiście na jaki adres. 

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w mojej zabawie. 

Niedługo ogłoszę następną ;)

7 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranym :) Mnie sie znowu nie poszczescilo. Wiec na pewno wezme udzial w kolejnej zabawie :)) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, dużo weny do pracy, ochoty do życia i miłości życzy Basia
    Gratulacje dla wylosowanych!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję dziewczynom.
    a z okazji imienin szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow! To dopiero zaskoczenie :) Pojęcia nie masz, jak się cieszę :) Wybierając kolczyki mam podesłać Ci np. zdjęcia tych, które wybrałam? Nawet jeśli te, które mi się podobają, zostały rozdane? ;) Zarz wyślę Ci maila.
    Pozdrawiam i ściskam serdecznie szczęśliwą dłoń, która mnie wylosowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowny prezent w dzisiejszym dniu - ja dziś też świętuję!!! :) Aniu, Tobie też wszelkiej pomyślności życzę, niech Ci się zawsze po Twojej myśli układa i wszystkie marzenia niech się spełniają, bylebyś tylko miała siłę na kolejne! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom i tobie, Aniu, wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)) Też Ania :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...