Obserwatorzy

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Kolczyki w barwach tęczy

Podziergałam ostatnio troszkę kolczyków, poeksperymentowałam z nowym kształtem, po raz pierwszy wykorzystałam w swoich pracach drucik. Sprawił on, że środek kolczyka jest sztywny i mogłam sobie w związku z tym oszczędzić znienawidzonego krochmalenia . Uważam, że końcowy efekt jest całkiem zadowalający.  

Pierwsze to fioletowe spiralki

Drugie są zdecydowanie najładniejsze z całej dzisiejszej gromadki: 

A ostatnie mają ładne kolory, ale ogólnie to wyszły mi takie sobie: 

Na zakończenie dzisiejszego posta pragnę jeszcze raz wszystkich zaprosić na moje Wymianko-Candy na powitanie jesieni. 


3 komentarze:

  1. Drugie zdecydowanie najfajniejsze. :) Ale pierwsze też super i kolor taki soczysty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam, do zabawy 10 rzeczy, które lubię. Szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje racje drugie są świetne,ale oczywiście wszystkich zazdroszcze sama nieumiem nawet dobrze trzymać szydełka,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...