Obserwatorzy

piątek, 20 sierpnia 2010

Podkładki dla tatusia

Mój tatuś ma dziś urodziny. Jako jeden z nielicznych w rodzinie docenił moją szydełkową twórczość i życzył sobie komplet podkładek pod kubek. Długo nie mogłam się zdecydować, jakie podkładki zrobić. Ponieważ moi rodzice bardzo rzadko podejmują gości i wszelkie napoje piją zwykle we dwoje, postanowiłam zrobić dwa razy po pół kompletu, czyli w sumie cztery podkładki w dwóch rodzajach. Pierwsze przypominają serwetki. Są ażurkowe i zielone. W przyszłości z pewnością je zmodyfikuję, aby bardziej upodobnić je do podkładek, niż serwetek.

Oto one:
Te drugie już zdecydowanie bardziej przypominają podkładki niż serwetki. Oto turkusowo-fioletowe spiralki:
Mam nadzieję, że prezent się spodoba i że mojemu tacie będzie smakowała poranna kawa na szydełkowych podkładeczkach.

3 komentarze:

  1. Ekstra prezent!!! Z pewnością Tata będzie zachwycony. Ślimaczkowe są super :)
    ...
    A z rodziną tak już jest, rzadko można liczyć na przychylne spojrzenie - moja mama tylko pyta, czy mam jakieś pieniądze z tej mojej makramy :(
    ...jakby to było najważniejsze...dobrze, że mój Mąż wspiera moją "radosną twórczość".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsze sa prezenty wlasnorecznie zrobione , wiec Tata na pewno sie ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest prezent od serca. Najlepszy i najpiękniejszy kiedy zrobiony własnoręcznie. Tata na pewno się ucieszył, prawda?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...