Obserwatorzy

środa, 11 sierpnia 2010

Kwieciste spineczki

Niedawno pokazywałam Wam szydełkowe gumeczki, teraz kolej na szydełkowe spineczki. Jednak zanim Wam je pokażę, pochwalę się prezentem od Ewy, który dostałam z okazji Wymianko-Candy organizowanego przez Paulinę.  

Oto moje prezenty: 

Ja z okazji tej wymianki wysłałam "zestaw brązów": pokrowiec na komórkę, kolczyki kwiatki ciemnobrązowe i kulki pasiaki. Niestety najpierw nadałam paczkę na pocztę, a potem dopiero pomyślałam o zrobieniu zdjęcia. Moja paczuszka pojechała aż do Holandii do mojej imienniczki Ani właścicielki bloga Annikowo. Mam nadzieję, że jej się spodoba. 

A teraz moje spineczki, a dokładniej mówiąc wsuweczki: 

A teraz po kolei: 

ciemnofioletowe: 

żółto-pomatańczowe:

niebieskie:

turkusowe:

różowe:


Jak Wam się podobają? 

6 komentarzy:

  1. Świetne!!!
    A w komplecie z taką kwiatuszkową gumką można mieć "ogródek" na głowie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podobają!!!!super pomysł!!! Aniu napisałaś ze kupujesz te nakładki na allegro a masz jakiegos sprawdzonego sprzedawce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są niebieskie spineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudniaste!!!
    I dziękuje bardzo za wzór:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...