Obserwatorzy

wtorek, 10 sierpnia 2010

Wspanała wymianka

Niedawno urządziłyśmy sobie z Panią Mazmiką małą wymiankę. Wszystko zaczęło się od tego, ze chciałam kupić od niej serduszkowy wisiorek do komórek i w efekcie końcowym umówiłyśmy się na tą wymiankę. 

Ja posłałam Pani Mazmice oczywiście kolczyki: 

Generalnie to strasznie mi głupio, bo wysłałam tylko te dwie pary kolczyków, a dostałam taaaaaaaką furę prezentów. 

To co ujrzałam w kopercie przyniesionej przez listonosza, przeszło moje najśmielsze oczekiwania.

Oprócz zamówionego breloczka do telefonu komórkowego otrzymałam breloczek do kluczy i boską bransoletę.

Z piękną biżuterią Pani Mazmiki miałam już zaszczyt spotkać się przy okazji zabawy blogowej Art Exchange. Przysłała mi wówczas piękne makramowe kolczyki. Powyższa bransoleta tworzy nieziemski komplecik z tymi właśnie kolczykami: 

Dziękuję bardzo za Wymiankę. Makrama, to najpiękniejsza dziedzina rękodzieła. Widziałam niedawno książkę o tym jak te cudeńka się robi. Pomyślałam jednaj, że kupienie tej książki oznacza całkowite oderwanie się od nauki i pisania pracy magisterskiej. Umówiłam się więc z Panią Mazmiką na internetowy kurs makramy zaraz po obronie mojej pracy, gdy mój umysł nie będzie już niczym zaprzątnięty. Nie mogę się doczekać. 

Jeszcze raz dziękuję bardzo za Wymiankę. 


2 komentarze:

  1. Jaki piękny komplecik. Aż zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, ale z tą "Panią" to przesadziłaś ;)
    Cieszę się, że wymianka przypadła Ci do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...