Obserwatorzy

środa, 4 sierpnia 2010

Przy śniadanku siedzę...

...i słyszę dzwonek do drzwi. Przyszedł listonosz i przyniósł mi dwie paczuszki.

Pierwsza dotyczyła Candy organizowanego przez Joannę Kopijczuk.  

WYGRAŁAM CANDY!!! 

Nagrodą w był przecudny filcowy naszyjnik wraz z bransoletką. Jestem tym kompletem totalnie zachwycona!

Oto cały komplet: 


A teraz oddzielne fotki korali i bransoletki: 


W drugiej kopercie były prezenty z wymianki z Anią. Ode mnie Ania otrzymała komplecik w kolorze szarym. 


Natomiast do mnie przyleciał piękny pokrowiec na dokumenty i malutki, słodziutkie kolczyki filcowe. 


Dzięki Wam dziewczyny! Oba prezenty są nieziemskie!!!

3 komentarze:

  1. gratulejszyn :) Miło tutaj u ciebie, zatrzymam się na chwilkę dłuższą na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że paczuszka dotarła :) Dziękuję za sympatyczną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że komplecik Ci się podoba:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...