Obserwatorzy

środa, 25 sierpnia 2010

różności

Dziś prezentuję przedmioty wykonane na zamówienie...moje własne. Postanowiłam zrobić zrobić sobie zieloniutki, malutki piórniczek i fioletowo beżową pandę. Uwielbiam sobie robić prezenty hehe ;-)
Oto zielony piórniczek:
A teraz breloczek:
Patrzcie jaką ma słodziutką buzię...
Jak widać zamiast zwykłego breloczka do kluczy przyszyłam breloczek do komórki. Uwielbiam tego misia. Dopieszczałam go przez prawie całą noc. Nie wiem czy to widać, ale nawet udało mi się zrobić mu kciuki. Hehe ;-)

5 komentarzy:

  1. Super piórnik - świetna ta zieleń ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne :)Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty dostałaś..od samej siebie :)
    Trzeba się czasem porozpieszczać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. aga z pocztowa ;)27 sierpnia 2010 09:54

    Aniu, panda jak malowana! super Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ! Bardzo podoba mi się piórniczek...a szkoła tuż, tuż...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...