Obserwatorzy

sobota, 21 sierpnia 2010

Sposób na porządek w damskiej torebce

Myślicie, że to niewykonalne? Wyobraźcie sobie sytuacje, że pilnie potrzebujecie długopisu, aby coś podpisać i grzebiecie w torebce szukając go - mam na to sposób. Piękne szydełkowe piórniczki. Jedyny sposób na porządek w torebce. Idealne są też dla studentów na uczelnie albo dla licealistów, którzy (jak wiem z autopsji) noszą ze sobą na zajęcia po jednym lub dwa długopisy. 

Przedstawiam kolorowe szydełkowe piórniczki, które ostatnio wydziergałam. 


Pierwszy - błękitny: 

       

A teraz różowy: 

    

A teraz czerwony - z malutkimi kwiatuszkami: 

   

A jaki ma słodki guziczek:

    


7 komentarzy:

  1. Zbliża się rok szkolny więc pomysł bardzo na czasie. Fajowe te piórniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony mnie zauroczył...tylko jeden problem mam, ja nie noszę torebek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł - sama nigdy nie umiem znaleźć długopisu, czy czegokolwiek innego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktyczne i śliczne jednocześnie,mnie najbardziej podoba się czerwony z kwiatuszkami;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...