Obserwatorzy

środa, 9 marca 2011

Breloczek z egzotycznych mórz

Dziś będzie bardzo króciutki pościk.
Przedstawiam Wam słodziutką fioletową ośmiorniczkę. Wydziergałam ją w przerwie między obowiązkami zawodowymi i uczelnianymi.




Na pewno będzie się pięknie prezentował przy pęku kluczy.

Dziś chciałabym się jeszcze pochwalić prezentem, jaki otrzymałam w ramach Wymianki Zimowej organizowanej przez Moteczka.

 W ramac tej Wymianki prezent robiła mi Marietta.
Oto co od niej dostałam:

Ja natomiast przygotowała prezencik dla Montagna.

Serdecznie dziękuję Moteczkowi za organizację tej wspaniałej wymianki!!!!

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco.

7 komentarzy:

  1. Ale słodziak, super. Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dostałaś ode mnie wymiankową przesyłkę? Nie napisałaś nic na blogu, dlatego pytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutka :) A jamnik z poprzedniego postu jest fantastyczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ośmiornica:) Oj, będzie ona szaleć przy kluczach bo na grzeczną nie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie nie zajrzę, same wymiankowe śliczności!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za umieszczenie zdjęć z zimowej wymianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...