Obserwatorzy

sobota, 19 marca 2011

Kosmiczny breloczek i wymiankowe prezenty

Na początek przedstawiam Wam kosmicznego breloczka. Śmieszny mi wyszedł i radosny. 

Myślę, że będzie to naprawdę sympatyczny dodatek do kluczy. 
A teraz chwalę się Wymianką prywatną z Aśką. Anielinka jest piękna. Dziękuję bardzo serdecznie za wymiankę!  


Patrzcie jaką ma śliczną twarzyczkę i skrzydełka.  


O oto co poleciało ode mnie w ramach Wymianki.


Dinuś generalnie jest bardzo podobny do swojego poprzednika, ale zrobiłam mu trochę inne oczka i łapki.


Powiem nieskromnie, że efekt całkiem niezły :-)

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco i dzięki za liczne komentarze. :-*

7 komentarzy:

  1. Bądź nieskromna, bo szydełaciaki wyszły rewelka! A dinozaur - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmita prze-zabawny!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszły te szydełkowe cosie rozmaite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jaki słodki kosmitek:))Wymianka śliczna;))Cieplutko pozdrawiam i posyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra robota:). Niesamowicie podoba mi się ten kosmita:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie mam kilka rzeczy do sprzedania. http://inezart-ag.blogspot.com/ mam zeszczę wełnę i druty do sprzedaży

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...