Obserwatorzy

sobota, 12 marca 2011

Nowość - zielone ocieplacze

Dziś pragnę pochwalić się czymś zupełnie nowym, czego jeszcze na moim blogu nie było.
Przedstawiam szydełkowe ocieplacze na kubek!
Ocieplacze powstały na specjalne życzenie Agnieszki. Urządziłyśmy sobie prywatną wymiankę. Prezentem od Agnieszki pochwalę się, gdy tylko dojdzie.
Zdjęcia poiższe wykonane zostały również przez Agnieszkę, ponieważ mądra ja wydziergałam ocieplacze, włożyłam do koperty i posłałam do nowej właścicielki. A o zdjęciach zapomniałam kompletnie.
A teraz chwalę się szydełkowymi ocieplaczami na kubeczki:



Kurcze, ale fajowo musi się pić z takiego kubeczka. 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu! 

9 komentarzy:

  1. Na pewno kawka dłużej jest ciepła :)
    Podoba mi się połączenie zielonego z różem :)

    Zapraszam na polowanie :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak slicznie i wiosennie:)Serdecznie pozdrawiam i ślę słoneczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne ocieplinki :) A kolorki faktycznie pięknie dobrane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przeurocze... i takie radosne:DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. potwierdzam, pije się fajowo :D

    (paczuszkę wysłałam w piątek, trzymam kciuki za pocztę polską)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ trawnik wiosenny na tym kubku! tylko patrzeć jak jakaś dżdżownica z pod kwiatka wylezie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I czego to jeszcze ludzie nie wymysla?A moze ocieplacz na talerz?Obiad bedzie dluzej cieply.Wybacz,ale to bezuzyteczne pierdoly.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubeczek to musi być naprawdę zadowolony z takiego ślicznego ubranka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...