Obserwatorzy

wtorek, 22 marca 2011

Rudy mis Przepraś i szydełkowa wymianka

Przedstawiam Wam Misia Przeprasia w kolorze rudym.
Wydziergałam go specjalnie dla McDulki, z którą urządziłyśmy sobie prywatną szydełkową Wymiankę.
Oto on:






 Obfociłam go ze wszystkich możliwych stron :-)
Do McDulki pofrunął taki oto mały zestawik składający się z powyższego Misia Przeprasia, szydełkowych kwiatuszków-kolczyków i herbatki na rozgrzanie.



A oto co przyfrunęło do mnie:
Wspaniała szydełkowa lala, zielona żabcia na przywołanie wiosny i karteczka misiowa:


Lalę po raz pierwszy zobaczyłam podczas mojej wymianki zimowej - McDulka Wydziergała podobną dla Reni. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.
Czyż nie jest słodziutka?


A tak wygląda bez czapeczki:


Bardzo serdecznie dziękuję McDulce za wspaniałą wymiankę. Jestem zachwycona!
A Miś Przepraś pofrunął do McDulki aż do mojej ukochanej, słonecznej Hiszpanii i jest mu teraz cieplutko. A ja mu po cichu zazdroszczę :-)
Może też się wybiorę na urlop hehe...

14 komentarzy:

  1. Miś jest śliczny! Dobrze mu w tej Hiszpanii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala świetna, a Twój miś przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba najcudniejszy Twój misiek :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bardzo dziekuje za wymianke, mis jest niezwyklej urody i charakteru, jestem bardzo nim urzeczona
    jesli masz ochote na lalke-chlopca :) to zapraszam do mnie na zabawe "jeden dla wszytkich trzech", nikt sie jeszcze nie zglosil, wiec moze Ciebie zbalamuce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknosci :) Zarówno lala jak i misio superanckie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny misiak, bardzo udana wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymiękłam przy misiu - cudniasty! Twoja prezencikowa lala równie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S. zapraszam oczywiscie inne duszyczki do mnie na zabawe :)
    zostaly jescze dwa miejsca ;) gdyz kochana Ania dala sie zbalamucic ;)

    http://princessiprincesa.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  9. :))) Jakie słodziaki misiaki :) tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna wymianka;)Serdecznie dziękuję za udział w moim Candy wiosennym:)Bardzo mi miło:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygralas moje candy :*:*:*:*:**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznego misia zrobiłaś. Fajna wymianka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...